אימון עיצוב וחיטוב גוף של ניו איג'

אימון עיצוב וחיטוב שלנו מבוסס על אימון כוח המשלב אביזרים שונים כגון: משקולות ידיים ורגליים, גומיות התנגדות, כדור ומדרגה.
דרך מהירה ובטוחה לעיצוב שרירים ולהורדה במשקל.

יתרונות השיטה:

  • הרזיה ומיצוק – ירידה באחוזי שומן בגוף, עליה במסת שריר
  • בלימת הידלדלות העצם (אפילו שיקום העצם), מניעת שברים בעצמות כתוצאה מאוסטאופורוזיס
  • שיפור בשיווי משקל
  • שיפור גמישות

מתאים לכל הגילאים וכל הרמות הכושר הגופני.

פילאטיס

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני אותה פיתח ג'וזף פילאטיס, והיא שמה דגש על תפקודים יומיומיים, יציבה, גמישות שרירים ואימונים פונקציונאליים. האימון בפילאטיס מאפשר למתאמנים חיים איכותיים יותר, עם ביצוע מטלות היום יום באופן יעיל יותר, כתוצאה מגוף חזק, שרירים ארוכים וגמישים, וטווחי תנועה משופרים. האימון עצמו, מתוכנן לתרגל את שרירי הגוף המייצבים ואת כלל השרירים כך שיתמכו בגוף יציב, חזק וגמיש לתנועות נכונות ובריאות.  האימון מבוצע באמצעות רפורמר ומכשירים נוספים, אשר מקטינים עומסים על המפרקים ועוזרים להגדיל תווך תנועה ומיקוד על קבוצות שרירים.

יתרונות השיטה:

  • חיזוק שרירי ליבת הגוף
  • שרירים ארוכים וגמישים בעמוד השדרה והגפיים
  • הפחתת כאבי גב ומפרקים
  • שיפור יציבה והקניית דפוסי תנועה נכונים
  • שיפור ביצועים אתלטיים ומניעת פציעות
  • מודעות גבוהה לנשימה

למי זה מתאים? לכולם, ובעיקר לסובלים מכאבי גב ומכאבי מפרקים.

יוגה

אימון יוגה, מתמקד בשיפור טווח התנועה ובהרפיית המתח, שהצטבר בשרירים. זהו פסק זמן אישי, שמשחרר ממחשבות מעיקות, ומותיר אתכם רגועים יותר, ערוכים יותר וממוקדים יותר.

 Power Yoga – אימון שהינו תרגול אינטנסיבי, בעל קצב מהיר, המשלב בו "אסנות" מורכבות ומאתגרות. מתאים גם למי שלא תרגל יוגה בחייו, למי שהיוגה "משעממת" אותו וגם לאלו המחפשות דרכים יצירתיות וכיפיות לחיזוק הגוף. בתרגול אנחנו נעבוד על יציבות, כוח, גמישות, ריכוז, מיקוד התודעה והתעלות נפשית.

Vinyasa Yoga  משמעותה סנכרון תנועה לנשימה. תרגול העובד על רצפים משתנים של תנוחות יוגה שונות ומבוסס על עקרון המיזוג בין תנועה לנשימה ויש בו מדד של חופש מקביל להרפתקה. האימון מתאים לנשים בהריון, אנשים עם בעיות גב ויציבות, לכל הגילאים וכל הרמות.

למי זה מתאים? לכולם, ובעיקר לסובלים מכאבי גב ומכאבי מפרקים.

אימון פונקציונאלי תחנות

אימון פונקציונאלי הוא אימון אינטנסיבי וקצבי.

האימון משלב לסירוגין תרגילי כוח עם תרגילים להעלאת הדופק.לכל תרגיל זמן קצוב ובין התרגילים יש מנוחה קצרה. האימון מפעיל קבוצות שרירים שונות, הפועלות באופנים שונים ומייצרות תנועה, יחד עם כוח ויציבות. מטרת האימון היא לדמות קשת רחבה של פעולות יומיומיות, על מנת לאפשר לשרירים לתרגל דפוסי תנועה נכונים.

למי זה מתאים? לכולם ובעיקר למי שאוהב אימון קצבי וגיוון.

זומבה

זומבה היא תוכנית כושר המורכבת מתנועות ריקוד עם מוטיבים לטיניים. זה כולל שילוב של אלמנטים של ריקודים פעילים כמו סמבה, היפ הופ, סלסה, מרנגה ועוד.

השיעורים נערכים בליווי מוזיקה עם תנועות קצביות, מגוונות המפעילות את כל שרירי הגוף. כתוצאה מכך אנשים שעושים זומבה לא רק זוכים למראה יפה אלא גם מרגישים טוב, הם בעלי מצב רוח טוב ויכולים להדהים את כולם בטכניקת ריקוד יפה בכל רחבת ריקודים.

הסלוגן העיקרי של טכניקת זומבה הוא: "תשכחי מספורט קשה ואימונים מתישים, צאי למסיבה ותיהנה מהחיים!"

אימוןHIIT -שריפת שומן

High-intensity interval training (אימון הפוגות בעצימות גבוהה) או HIIT. 

אימון זה הינו שילוב בין אימון אירובי לאימון פונקציונאלי, אימון המלווה באביזרים שונים או מתבסס על משקל הגוף. חילוף החומרים עובד שעות נוספות ! באימון שורפים יותר קלוריות באופן משמעותי במהלך 36 השעות לאחר האימון.
מתאים לכל הגילאים וכל הרמות לא מומלץ לאנשים סובלים ממחלות לב .

אימו מיוחד לנשים 60+

אימון לנשים 60+

פתחנו אימון בטוח והדרגתי לחילוץ עצמות,פשוטו כמשמעו: הוא מאפשר לנשים להתחזק באופן משמעותי ומהיר-ו"להצעיר" את גופן ב 15-20 שנה,לשפר את צפיפות העצמות בגופן, ולמנוע אוסטיופורוזיס.

יתרונות השיטה:

  • הרזיה ומיצוק – ירידה באחוזי שומן בגוף, עליה במסת שריר
  • בלימת הידלדלות העצם (אפילו שיקום העצם), מניעת שברים בעצמות כתוצאה מאוסטאופורוזיס
  • שיפור בשיווי משקל
  • שיפור גמישות
  • שיפור במצב רוח ומידת הפעילות.

תוצאות תוך ארבעה שבועות בלבד!

מתאים לכל הרמות הכושר הגופני.

צרו קשר