אימון עיצוב וחיטוב גוף של NEW AGE STUDIO

אימון עיצוב וחיטוב שלנו מבוסס על אימון כוח המשלב אביזרים שונים כגון: משקולות ידיים ורגליים, גומיות התנגדות, כדור ומדרגה.
דרך מהירה ובטוחה לעיצוב שרירים ולהורדה במשקל.

יתרונות השיטה:

  • הרזיה ומיצוק – ירידה באחוזי שומן בגוף, עליה במסת שריר
  • בלימת הידלדלות העצם (אפילו שיקום העצם), מניעת שברים בעצמות כתוצאה מאוסטאופורוזיס
  • שיפור בשיווי משקל
  • שיפור גמישות

מתאים לכל הגילאים וכל הרמות הכושר הגופני.

פילאטיס

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני אותה פיתח ג’וזף פילאטיס, והיא שמה דגש על תפקודים יומיומיים, יציבה, גמישות שרירים ואימונים פונקציונאליים. האימון בפילאטיס מאפשר למתאמנים חיים איכותיים יותר, עם ביצוע מטלות היום יום באופן יעיל יותר, כתוצאה מגוף חזק, שרירים ארוכים וגמישים, וטווחי תנועה משופרים. האימון עצמו, מתוכנן לתרגל את שרירי הגוף המייצבים ואת כלל השרירים כך שיתמכו בגוף יציב, חזק וגמיש לתנועות נכונות ובריאות.  האימון מבוצע באמצעות רפורמר ומכשירים נוספים, אשר מקטינים עומסים על המפרקים ועוזרים להגדיל תווך תנועה ומיקוד על קבוצות שרירים.

יתרונות השיטה:

  • חיזוק שרירי ליבת הגוף
  • שרירים ארוכים וגמישים בעמוד השדרה והגפיים
  • הפחתת כאבי גב ומפרקים
  • שיפור יציבה והקניית דפוסי תנועה נכונים
  • שיפור ביצועים אתלטיים ומניעת פציעות
  • מודעות גבוהה לנשימה

למי זה מתאים? לכולם, ובעיקר לסובלים מכאבי גב ומכאבי מפרקים.

יוגה

אימון יוגה, מתמקד בשיפור טווח התנועה ובהרפיית המתח, שהצטבר בשרירים. זהו פסק זמן אישי, שמשחרר ממחשבות מעיקות, ומותיר אתכם רגועים יותר, ערוכים יותר וממוקדים יותר.

 Power Yoga – אימון שהינו תרגול אינטנסיבי, בעל קצב מהיר, המשלב בו “אסנות” מורכבות ומאתגרות. מתאים גם למי שלא תרגל יוגה בחייו, למי שהיוגה “משעממת” אותו וגם לאלו המחפשות דרכים יצירתיות וכיפיות לחיזוק הגוף. בתרגול אנחנו נעבוד על יציבות, כוח, גמישות, ריכוז, מיקוד התודעה והתעלות נפשית.

Vinyasa Yoga  משמעותה סנכרון תנועה לנשימה. תרגול העובד על רצפים משתנים של תנוחות יוגה שונות ומבוסס על עקרון המיזוג בין תנועה לנשימה ויש בו מדד של חופש מקביל להרפתקה. האימון מתאים לנשים בהריון, אנשים עם בעיות גב ויציבות, לכל הגילאים וכל הרמות.

למי זה מתאים? לכולם, ובעיקר לסובלים מכאבי גב ומכאבי מפרקים.

אימון שריפת שומן

אימון שריפת שומן הוא אימון אינטנסיבי וקצבי.

שיטת אימונים המתמקדת בשיפור כלל מרכיבי הכושר עם עצימות בינונית.

אימון המשלב תרגילי כוח עם משקולות ומשקל גוף משולבים בתרגילים אירוביים מאיצי דופק לחיזוק ועיצוב מקסימלי..

שורף עד 48 שעות לאחר האימון.

מתאים לכל הרמות הכושר הגופני.

 

אימו מיוחד לנשים 50+

אימון לנשים 50+ 

פתחנו אימון בטוח והדרגתי לחילוץ עצמות,פשוטו כמשמעו: הוא מאפשר לנשים להתחזק באופן משמעותי ומהיר-ו”להצעיר” את גופן ב 15-20 שנה,לשפר את צפיפות העצמות בגופן, ולמנוע אוסטיופורוזיס.

יתרונות השיטה:

  • הרזיה ומיצוק – ירידה באחוזי שומן בגוף, עליה במסת שריר
  • בלימת הידלדלות העצם (אפילו שיקום העצם), מניעת שברים בעצמות כתוצאה מאוסטאופורוזיס
  • שיפור בשיווי משקל
  • שיפור גמישות
  • שיפור במצב רוח ומידת הפעילות.

תוצאות תוך ארבעה שבועות בלבד!

מתאים לכל הרמות הכושר הגופני.

אימון בונה העצם

אימון פונקציונאלי TRX

אימון פונקציונאלי הוא אימון אינטנסיבי וקצבי.

האימון משלב לסירוגין תרגילי כוח עם תרגילים להעלאת הדופק.לכל תרגיל זמן קצוב ובין התרגילים יש מנוחה קצרה. האימון מפעיל קבוצות שרירים שונות, הפועלות באופנים שונים ומייצרות תנועה, יחד עם כוח ויציבות. מטרת האימון היא לדמות קשת רחבה של פעולות יומיומיות, על מנת לאפשר לשרירים לתרגל דפוסי תנועה נכונים.

למי זה מתאים? לכולם ובעיקר למי שאוהב אימון קצבי וגיוון.

אימון היט -HIT

אימון היט או באנגלית HIIT – High Intensity Interval Training.

באימון אנחנו נעבוד בקצב גבוה על מספר שרירים עם זמני מנוחה קצרים.

היתרון הגדול ביותר לאימון הוא האפשרות לשרוף שומנים בתוך זמן קצר. אימון של עשר דקות או של רבע שעה יכול להיות שווה ערך לחוגי האירובי הארוכים הנמשכים בין 45 דקות לשעה, ולעתים אף יעיל יותר.
שיפור סיבולת לב-ריאה

התרגילים עובדים בצורה מדהימה על סיבולת לב ריאה. בדומה לריצה, הגוף מתרגל עיבוד כמות גדולה יותר של חמצן כתוצאה מפעילות גופנית עצימה הכוללת ביצוע של תרגילי כושר אירוביים ואנאירוביים רב מפרקיים המגייסים לפעולה את רוב קבוצות השרירים בגוף.

אימון היט תורם לשריפת קלוריות גבוהה במיוחד בזמן קצר וזאת הודות לעצימות הגבוהה שבאימון. באימון ממוצע נשרפות כ-400 קלוריות תוך 20 דקות אימון נטו ובנוסף, מתרחשת שריפת קלוריות גבוהה שעות ואף מספר ימים לאחר האימון, כתוצאה מתהליך ההתאוששות שהגוף נדרש לו מהאימון.

מתאמנים המעוניינים לרדת במשקל ובאחוזי השומן על מנת לחטב את הגוף, יוכלו ליהנות מתוצאות טובות על ידי שילוב של תזונה נכונה ואימוני היט.

תוצאות  כבר אחרי אימון ראשון!!!

מתאים לרמת כושר בינונית.

אימון אירובי ,בטן,אגן ומתיחות

שיעור בן 3 חלקים. קצב כיפי וזורם.
חלק 1 – אירובי בתנועה בלתי פוסקת ,  תנועות פשוטות,  הדופק מטפס לו בהדרגה.
חלק 2- שרירי ליבה + ישבן ירכיים. שרירי ליבה הם קבוצת שרירים שתומכים בעמוד השדרה ומייצבים את הגוף. יציבות חשובה לנו למניעת נפילות. גב חזק ונתמך יעזור במניעת כאבי גב ופריצות דיסק.
חלק 3- מתיחות. אורח חיים יושיבני ואימוני כוח המכווצים שריר, גורמים לקיצורו, חשוב בדיוק כמו אימון לתת דגש להארכת השרירים כדי למנוע פציעות.

למי זה מתאים? לכולם ובעיקר למי שאוהב אימון קצבי וגיוון.

צרו קשר