עיצוב וחיטוב הגוף בפתח תקוה
עיצוב וחיטוב הגוף בפתח תקוה
עיצוב וחיטוב הגוף בפתח תקוה

עיצוב וחיטוב הגוף בפתח תקוה

הצטרפי עוד היום לסטודיו New Age Studio סטודיו כושר לנשים בפתח תקווה.

בסטודיו יש ממגוון רחב של אימוני כושר – אימוני פילאטיס, אימוני יוגה, אימוני HIT שריפת שומנים וחיזוק שרירים.

אימוני כושר בזום ZOOM, אימוני כושר על הגג באויר הפתוח, אימוני כושר בסטודיו תוך שמירה על ההנחיות.

אימון עיצוב וחיטוב – איך זה עובד?

הפעילות הגופנית נחלקת לשני סוגי פעילות מרכזיים:
1. פעילות אירובית כמו ריצה, הליכה ,ריקוד לשיפור מערכת הלב וכלי הדם ,הנשימה והשרירים.
2. פעילות אנאירובית כמו הרמת משקולות, תרגלי כוח כנגד משקל הגוף מיועד להגברה כוח שריר, לחיזוק ולחיטוב הגוף.

שתי הפעילויות כאחת מסייעות בהוצאה קלוריות. בהורדת המסה השומנית לצעד העלאת המסה השרירית ובשל כך -להשגת מראה חטוב יותר.

כשאדם אומר לי שהוא רוצה לרזות הוא מבקש אימון אירובי אינו מבקש אימון אנאירובי, האם הוא אכן צודק?
אנאירובי – משמעות המילה שלא בנוכחות חמצן, קיים חסר בחמצן.

העברת החמצן בתרגילים אנאירוביים מוגבלת ואינה מספקת, לכן השרירים מייצרים אנרגיה מפחמימות המדלדלות בקצב מהיר בזמן האימון.

מדוע אימוני הכוח חשובים כל-כך? בניית שרירים!

אם עד עתה חשבת, כמו רבים אחרים, כי הדרך היחידה לשרוף שומן היא בעזרת אימון אירובי מסתבר כי טעות בידיך!

כמעט כל דיאטה שוחקת את השרירים הרזים, מה שהורס ישירות את חילוף החומרים של הגוף במנוחה. זוהי הסיבה מדוע כל-כך הרבה פעמים עוד לפני שהתחילו לזייף – ראו רבים שהצליחו להגיע לרמה כלשהי, איך השומן חוזר ומצטבר על הירכיים והבטן, בדרך-כלל אף עלה המשקל ועבר את מה שהיה לפני תחילת הדיאטה!
זכרו – רקמת השרירים שלכם היא הגורם היחיד – והחשוב ביותר – העומד מאחורי חילוף חומרים יעיל! כשאתם מאבדים שרירים חילוף החומרים שלכם מתחיל להיפגע.

הבעיה הגדולה באימון אירובי היא ששריפת הקלוריות גבוהה באימון עצמו אך לאחר סיום הפעילות שריפת השומן פוסקת ויש תופעות של הגברת הרעב ועייפות. לדוגמה אם אכלת יוגורט המכיל 130 קלוריות לגביע, ורצת כ – 2 ק”מ או כ – 15 דק’ שרפת כ – 130 קלוריות כלומר שימרנו מצב קיים. עם זאת, אימון אירובי מומלץ כאימון משלים לשיפור תפקוד הלב לריאות ולהרגשה כללית טובה. יש לזכור שאימון אירובי אינו משמר או בונה מסת שריר. יותר מכך, במצב של תזונה לא מאוזנת וללא שילוב אימון התנגדות הוא אף גורם לפרוק השריר.

התרגול האנאירובי משפיע באופן עקיף, אך משמעותי, על שריפת השומן.

שריר זו רקמה הדורשת אנרגיה. ככל שיהיו לך שרירים גדולים יותר, כך תשרוף יותר שומן, גם בשעת מנוחה.

לדוגמא: שני גברים בגיל, משקל וגובה זהים ולצורך ההדגמה עושים את אותה הפעילות באותו היום. האחד בעל מסת [כמות] שרירים גבוהה יותר מהשני. הגבר בעל מסת השרירים הגבוהה יותר הוא זה שישרוף מספר רב יותר של קלוריות מבין שניהם באותו היום, וכל זאת בגלל מסת השרירים הגדולה שלו באופן יחסי לגבר השני.
כלומר: יותר שריר פחות שומן!

נתון חשוב נוסף: בעוצמת תרגול גבוהה מאוד מדובר על עוצמה של 90% מקצב הלב המרבי, הגוף מייצר הורמון גדילה. אתה בטח מכיר אותו כהורמון שבזכותו גדלים, אך מה קורה כשמפסיקים לגדול? אחת מפעולותיו החשובות של הורמון הגדילה בגוף, היא תיקון הנזקים הזעירים הנגרמים לשריר בשעת פעילות אנאירובית. לשם כך יש צורך באנרגיה רבה, ואנרגיה זו מגיעה ממאגרי השומן. כלומר בניית השריר והתאוששותו לאחר אימון אנאירובי שורפת שומן רב.

רואה את היתרון של האימון האנאירובי?

לא רק שמסת השריר שורפת יותר קלוריות, גם התאוששות השריר ותיקונו לאחר אימון אנאירובי דורש קלוריות רבות המגיעות ממאגרי השומן, שזה אומר שריפת שומן נוספת!

אם כך, שחרור הורמון הגדילה בשעת אימון אנאירובי גורם לשני דברים חשובים: האחד שריפת שומן מוגברת והשני בניית רקמות שריר חדשות, שזה ללא ספק רצוי מאוד לגופנו.

אנשים בעלי מסת שריר גבוהה עשויים לשקול הרבה יחסית לגובהם, כלומר שריריהם כבדים ולמרות זאת גופם יהיה בעל אחוז שומן נמוך יחסית, כלומר גופם יכיל פחות שומן.

פעילות אנאירובית זו פעילות המיועדת לחיזוק שרירי הגוף בעוצמה בינונית עד גבוהה במספר חזרות קטן. אין אפשרות לבצע פעילות זו במשך זמן רב עקב היווצרות חומצת חלב, תוצר לוואי לפעילות הגופנית, המתבטאת בכאב בשרירים הפועלים.

בפעילות זו מפעילים התנגדות כנגד שרירי הגוף בעזרת משקולות, גומיות ומשקל הגוף (בתרגילים מסוימים). פעילות זו נקראת בשם אימוני כוח. העומס על השריר באימון כוח חייב להיות כזה שיגרום לשיפור בכוחו של המתאמן.

חשוב שתבין, כי לא כל אימון משקולות או אימון גומיות זה אימון כוח. אימון כוח מתבצע בין 6 – 12 חזרות על אותה קבוצת שרירים בד”כ כפול 3 פעמים.

אם את.ה מרים משקולות של 2 קילוגרם 30 או 40 חזרות ברצף, זה לא אימון כוח!

יתרונות של אימון חיטוב ועיצוב (כוח) שלנו :

  • שימור ועלייה במסת שריר בזמן קצר.
  • הגברת קצב חילוף חומרים במנוחה בכ – 8%.
  • כל עלייה של כקילו 1 במסת שריר שורפת כ – 80 קלויות במנוחה ביום.
  • הפחתה שומן בגוף.
  • חיזוק עצמות השלד.
  • שיפור בניצול הסוכר בדם.
  • שיפור בתנועתיות המעי.
  • שיפור בפרופיל השומני בדם.
  • הפחתה של כאבי גב תחתון.
  • הפחתה של כאבי מפרקים.
  • הפחתה של תחושת דיכאון ועלייה במצב רוח כללי.

לקבלת פרטים על עיצוב וחיטוב הגוף בפתח תקוה מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם

New Age Studio 
סטודיו לעיצוב וחיטוב הגוף
רחוב שחם 32, פתח תקוה

newagestudio.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן